سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد؛

تاسیس شعب بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در عراق و اروپا به کجا رسید؟

معاون آموزشی علوم پزشکی تهران با اشاره به وضعیت دو شعبه بین الملل دانشگاه از زمان جذب دانشجو در آنها خبر داد.

محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به ۲ شعبه بین الملل علوم پزشکی تهران گفت: اکنون در مرحله تاسیس شعب بین الملل دانشگاه هستیم و اقداماتی انجام شده و مذاکراتی برای اخذ موافقت و صدور مجوزهای لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای لازم بر روی برنامه‌های آموزشی و تامین هیات علمی دو شعبه بین الملل متمرکز می‌شویم.

معاون آموزشی علوم پزشکی تهران با اشاره به شعبه اروپایی علوم پزشکی تهران عنوان کرد: در شعبه اروپا مذاکرات لازم با دستگاه‌های مربوط انجام شده و در مراحل اخذ مجوزهای تاسیس شعبه هستیم و تا حدی نیز پیشرفت داشتیم.

جلیلی با بیان اینکه ساختار آموزشی و شکل ارائه در ۲ شعبه بین الملل علوم پزشکی تهران باهم متفاوت است، افزود: در شعبه اروپا اعضای هیات علمی مورد تایید دانشگاه از کشور مبدا آموزش را به عهده خواهند داشت و مدیریت برنامه با اعضای هیات علمی و دپارتمان‌های علوم پزشکی تهران است.

معاون آموزشی علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در شعبه سلیمانیه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به امر تدریس مشغول شده و مسئولیت امور آموزشی را به عهده دارند.

وی با اشاره به زمان جذب دانشجو در شعب بین الملل علوم پزشکی تهران یادآور شد: در شعبه سلیمانیه عراق جذب دانشجو زودتر آغاز می‌شوده و به احتمال زیاد تا انتهای سال دانشجو جذب کنیم و در شعبه اروپا این کار به سال آینده موکول می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.