سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری: حریفانم قهرمان جهان و المپیک هستند

وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم قبل از شرکت در رقابت های وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: حریفانم قهرمان جهان و المپیک هستند و مطمئناً کار سختی را در این مسابقات پیش رو دارم.

مجید عسگری وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان که فردا(دوشنبه25 اردیبهشت) از ساعت14:30 به وقت تهران به روی تخته خواهد رفت در خصوص آمادگی خود قبل از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در آذربایجان، به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایطم قبل از حضور در باکو خیلی خوب بود و در تمرینات وزنه های 136 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 175 کیلوگرم را در حرکت دوضرب به ثبت رسانده ام و با مجموع 311 کیلوگرم در وزن 69 کیلوگرم با امیدورای زیادی به مصاف حریفان خود در این دوره از مسابقات می روم.

عسگری در خصوص شناخت از رقیبانش در آذربایجان نیز تاکید کرد: به تازگی از دسته 62 کیلوگرم به وزن 69 کیلوگرم انتقال پیدا کرده ام. طبق استارت لیست نهایی که در رقابت ها وجود دارد، این دوره اکثر حریفانم قهرمان المپیک و جهان هستند. مطمئناً در دسته 69 کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم. تمام تلاشم گرفتن بهترین نتیجه است تا رضایت کادر فنی را در بدست بیاورم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.