سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر؛

متخلفان انتخاباتی 500 مورد تذکر گرفتند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از شروع تبلیغات انتخاباتی 500 مورد تذکر به متخلفان داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه پنجمین جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت: هر چند پرونده ای مبنی بر جرایم انتخاباتی در 26 شعبه رسیدگی به این جرایم تشکیل نشده است اما ضابطین 500 مورد تذکر داده اند و 39 مورد هم به مراجع قضایی گزارش شده که ممکن است برخی از آنها منجر به تشکیل پرونده و صدور رای محکومیت شوند.

علی جمادی با بیان این که تلاش دستگاه قضا، برقراری امنیت و ایجاد محیط امن برای برگزاری سالم انتخابات با حضور حداکثری مردم است اضافه کرد: دیگر زمان تذکر به متخلفان نیست و با ایجاد هرگونه مزاحمت و جرم برخورد قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر هم رعایت قانون را ملاک برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: نامزدها و هواداران باید حرکت در مسیر قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی‌حسن‌پور با بیان این‌که 20 گزارش از شهرستان‌ها و 19 گزارش از مرکز استان در حوزه تخلفات انتخاباتی به مراجع قضایی ارسال شده است تصریح کرد: هفت گزارش از این موارد برای تحقیقات به ضابطان قضایی ارجاع شده که در صورت اثبات جرم، پرونده تخلفات قضایی تشکیل و با مجرمان برخورد می‌شود.

در پایان این نشست مصوب شد با هرگونه راه‌اندازی کاروانهای شادی و اختلال در عبور و مرور برخورد شود و بنرها و بیل بوردهایی که در غیر محل‌های مجاز نصب شده‌اند جمع‌آوری شود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.