سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط برای شرکت مسافران در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود

رجبعلی خسرو آبادی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از درخواست این اداره از تورهای داخلی و خارجی برای فراهم شدن شرایط حضور مسافران در پای صندوق‌های رای خبر داد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از درخواست  این اداره  از تورهای داخلی و خارجی برای فراهم شدن شرایط حضور مسافران در پای صندوق‌های رای  خبر داد.
 
خسروآبادی در ادامه افزود: به دفاتر خدمات مسافرتی که در روز ۲۹ اردیبهشت اجرای تور به مقاصد خارج از کشور را دارند نیز توصیه شده است تا شرایط و مکان اخذ رای در سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع مسافران برسانند.
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در اعلام برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی گفت: تورهای تهرانگردی از ۳۰ الی ۱ خرداد در استان تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان میتوانند به زودی با مراجعه به سایت اداره کل به نشانی Tehran.ichto.ir از جزئیات برنامه مطلع شوند.
 
خسروآبادی همچنین گفت: ویژه برنامه‌های تهرانگردی ماه مبارک رمضان با عنوان «گردش زیر نور ماه» همچون سال‌های گذشته به مدت ۵ شب در محدوده تهران قدیم برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.