سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خسارت ۳۵۰ میلیون تومانی زلزله در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی گفت: در برآوردهای اولیه خسارت ناشی از زلزله ۵/۷ ریشتری شب گذشته در این شهر چیزی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خسارت برآورد شده است.

حبیب صفر زاده سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تمام کلاس‌های درس این دانشگاه تا روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تعطیل است.

وی ادامه داد: دانشگاه در چهاربلوک که دوبلوک خوابگاهی و دوبلوک آموزشی خسارت و آسیب سطحی دیده است و متاسفانه با اینکه ساختمان خوابگاه‌های این دانشگاه نوساز بود در برآوردهای اولیه خسارت ناشی از زلزله ۵/۷ ریشتری شب گذشته در این شهر چیزی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خسارت برآورد شده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی بیان کرد: بر اثر این حادثه ۳ دانشجو مصدوم شده‌اند که به علت دررفتگی، دست و پا مسدوم و در حال مداوا هستند.


صفرزاده به برخی از شایعات مبنی بر تبلیغات نامزدهای انتخابات در زمان کمک رسانی به افراد آسیب دیده گفت: دانشجو‌ها اجازه هیچ گونه تبلیغ برای نامزد خاصی در دانشگاها ندارند و تاجایی که توانسته اند همکاری‌های لازم را برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده زلزله داشته اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.