سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مرکز فرهنگی سیار برای کودکان حاشیه نشین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از راه اندازی مرکز فرهنگی هنری سیار برای مناطق حاشیه‌نشین کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محسن روحی ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی هنری سیار را برای مناطق حاشیه‌نشین کرمان پیش‌بینی کرده‌ایم ، گفت: در این راستا یک خودروی مجهز به کتابخانه، تجهیزات نمایش، میز نقاشی همراه با مربی به سکونت گاه‌های غیررسمی می‌روند و 30 فعالیت را برای بچه‌ها انجام و استقبال بچه‌ها از این برنامه‌ها فوق‌العاده است.
وی افزود: در شهر کرمان مناطقی داریم که بچه‌های زیادی در آنجا سکونت دارند، اما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیچ مرکزی را در این مناطق ندارد که سکونت گاه‌های غیررسمی از جمله این مناطق هستند.
روحی همچنین برخورداری از مراکز زیبا و جذاب و توسعه مراکز را از جمله اهداف چشم‌انداز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برشمرد و تصریح کرد: تلاش ما بر این بوده تا مراکز را توسعه دهیم و مرکز شماره شش کانون در بلوار جمهوری اسلامی افتتاح شد.
وی گفت: مرکز شماره دو رفسنجان و مرکز شمار دو بردسیر در سال گذشته افتتاح شد و مرکز فرهنگی هنری سیار رودبار در سال جاری افتتاح می‌شود و ساخت مرکز شماره دو سیرجان نیز آغاز شده است.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.