سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی

دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی شهرستان اشکذر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود احرامیان پور مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر بابیان اینکه اقدامات انجام‌شده توسط این کمیته تاکنون منطبق بر برنامه زمان‌بندی انجام شده است از برگزاری دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی و تسلط مطلوب آن‌ها نسبت به نرم‌افزار انتخابات خبر داد.
 
احرامیان پورافزود : در پی تأکید وزارت کشور مبنی بر عدم پوشش و ارتباط روستای پناهکوه این شهرستان در انتخابات سال 94 این نقص با همکاری مخابرات طی روزهای اخیر مرتفع و زیرساخت فنی این روستا برای برقراری ارتباط آنلاین در روز انتخابات فراهم‌شده است.
 
مسئول کمیته فناوری اطلاعات افزود: تاکنون دو مانور انتخاباتی برگزارشده است و ارتباطات برای برگزاری مطلوب و بدون مشکل انتخابات محیا می‌باشد.
 
وی بازدید از شعب اخذ رأی و نیز اطمینان از برقراری ارتباط مناسب دیال آپ یا پوشش همراه اول را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: در همین راستا ضمن برگزاری دوره‌های آموزش نرم‌افزار انتخابات برای کاربران، رایانه‌های همراه نیز برای روز انتخابات تأمین‌شده است.
 
احرامیان پور به برگزاری مانورهای دیگری در روزهای آتی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و شرایط به لحاظ نرم‌افزاری و نیز سخت‌افزاری برای برگزاری مطلوب انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در شهرستان اشکذر فراهم‌شده است.

در راستای برگزاری مطلوب انتخابات اردیبهشت‌ماه دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی شهرستان اشکذر برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.