سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در آوج

دو طرح آبیاری نوین اراضی با حضور استاندار در شهرستان آوج افتتاح و کلنگ زنی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پروژه آبیاری تحت فشار در ۱۶ هکتار از اراضی کشاورزی روستای دشتک با میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
 
 

همچنین در ادامه کار اجرائی آبیاری تحت فشار در ۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای حصار ولیعصر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۹۱ بهره بردارآغاز شد.
 
 
استاندار همچنین در ادامه از طرح آبیاری تحت فشار در ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی روستای دشتک در بخش آبگرم با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بازدید کرد.
 
همتی در این بازدید گفت: دولت بودجه و اعتبار قابل توجهی برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در نظر گرفته است و امیدواریم امسال ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به روش‌های مدرن آبیاری تجهیز شوند.
 
 
 
همتی افزود: امسال سال نهضت آبیاری قطره‌ای اراضی کشاورزی استان قزوین خواهد بود.
 
وی در ادامه از فرایند بهسازی، تعریض و آسفالت جاده روستای اردلان به دشتک به طول ۱۲ کیلومتر بازدید کرد و برای صدور مجوزهای لازم برای تسریع در فرایند پیشرفت آن دستور داد.
 
 
 
استاندار قزوین در ادامه از سد خاکی چنگوره با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.
 
وی همچنین از طرح در حال اجرای آبیاری تحت فشار در سطح ۳۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای حصار ولیعصر با ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۹۰ بهره بردار دیدن کرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.