سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

گشایش بازارچه خیریه همای رحمت در زاهدان

بازارچه خیریه همای رحمت در زاهدان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه خیریه همای رحمت دراستقبال از ماه مبارک رمضان و نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی بانوان در قالب بیش از 20 غرفه در بوستان فرهنگیان زاهدان برپا شد.
 
رسول راشکی افزود:سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تلاش می‌ کند همچون سالهای گذشته همزمان با موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهرمندی از همت والا و دستان توانای خیران و نیکوکاران در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان کم برخوردار در سراسر کشور «برنامه ملی همای رحمت» را با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا کند.
 
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از تمامی تشکلها و سازمان های خیریه، مردم نهاد و سمن ها برای همراهی در بازارچه خیریه همای رحمت در استقبال از ماه مبارک رمضان دعوت می کند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: عواید این بازارچه خیری دراین طرح به صورت سبد کالا توسط خیریه ها و سمن ها بین نیازمندان توزیع می شود.
 
راشکی ترویج ارزش‌های انسان ‌دوستانه با تاسی از تعالیم الهی و در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه ‌های عام‌المنفعه و خیریه، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل تنگاتنگ خیران و نیکوکاران با گروه‌های هدف برای تامین بخشی از نیازهایشان، آگاهی بخشی عمومی نسبت به ماموریت‌ها و برنامه‌ های بشردوستانه جمعیت هلال احمر را از جمله اهداف برگزاری طرح ملی همای رحمت ذکر کرد.
 
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تمامی افرادی که قصد همکاری یا انجام اقدامات خداپسندانه را دارند می توانند به این سازمان واقع در میدان آزادی مراجعه یا با تلفن33229191-2 تماس گیرند.

 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.