سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلوک باشی: حقمان قهرمانی بود/ امیدواریم مشکلات بازیکنان حل شود

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی‌های خوبی را برگزار کردیم و حقمان حضور در دیدار فینال بود.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرید بلوک‌باشی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی باهاما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب مقام سوم و مدال برنز را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. بازی‌های خوبی را برگزار کردیم و حقمان حضور در دیدار فینال بود. از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که توانستیم با زحمات آنان به مقام سوم جهان برسیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید تیم ملی به عنوان سومی جهان برسد، گفت: ما به همه قول داده بودیم که هدف مان کسب مدال است، چرا که از پتانسیل‌ خود آگاهی کامل داشتیم و چند سال خوب را سپری کرده بودیم و در این دو سال اخیر هدف‌گذاری‌ رفتن روی سکوی جهان بود.
 
بلوک‌باشی درباره مشکلات بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از اعزام به باهاما، تصریح کرد: در حال حاضر مقام سوم جهان را کسب کرده‌ایم و اگر مشکلات و کاستی هایی هم وجود داشته، امیدوارم در دوره های آینده دیگر وجود نداشته باشد.
 
مهاجم تیم ملی ساحلی کشورمان در پایان درباره عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش، در فرودگاه گفت: چه بگویم؟ همین که تاج و ساکت زحمت کشیده اند و برای استقبال از ما به فرودگاه آمده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.