سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانونگذار آمریکایی: جمهوری‌خواهان همکاری کنند، ترامپ را استیضاح می‌کنیم

یک قانونگذار آمریکایی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان این کشور خواست مصالح کشور را به منافع حزب متبوعشان ترجیح دهند و برای عملی کردن طرح استیضاح ترامپ با دموکرات‌ها همراه شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پُلیتیکو، «جرد هافمن»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، امروز در صفحه توئیتر خود نوشت اگر برخی از جمهوری‌خواهان این مجلس به دموکرات‌ها بپیوندند، به سرعت می‌توان طرح استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، را عملی کرد. 

وی در ادامه افزود در صورت عدم همراهی قانونگذاران جمهوری‌خواه، دموکرات‌ها می‌توانند با پیروزی در انتخابات سال 2019 میلادی و کسب اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2019 میلادی، این طرح را عملی کنند. هافمن با این حال، از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان این کشور خواست مصالح کشور را به منافع حزب متبوعشان ترجیح دهند و برای عملی کردن طرح استیضاح ترامپ با دموکرات‌ها همراه شوند.  
  
دموکرات‌های آمریکا تا چند روز پیش آشکارا درخصوص استیضاح ترامپ سخن نگفته بودند؛ اما، پس از برکناری جنجالی «جیمز کومی»، رئیس اف‌بی‌آی (اداره تحقیقات فدرال آمریکا) از سوی رئیس جمهور آمریکا، دموکرات‌ها خواستار استیضاح ترامپ به‌دلیل اقدامات نابخردانه وی در مقام رئیس جمهور این کشور شده‌اند. 

چندین دموکرات با انتشار پیام‌های توئیتری، قویاً خواستار استیضاح ترامپ و محاکمه وی به اتهام اخراج کومی درست زمانی که اف‌بی‌آی در حال تحقیق درباره (ادعای) ارتباط میان اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات روسیه در جریان انتخابات اخیر این کشور بود- شده‌اند. 


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینا همش بازی با الفاظه.استیضاح ترامپ هیچ وقت عملی نمیشه