سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

توقف ساخت انیمیشن سینمایی امام علی(ع) به‌دلیل مشکلات مالی

تهیه کننده انیمیشن ناسورازتوقف ساخت انیمیشن سینمایی امام علی(ع) دربروجرد به‌ دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان و مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ داریوش دالوند گفت: بعد از آغاز اکران انیمیشن ناسور، کار ساخت فیلم انیمیشن امام علی(ع) در آریا صنعت تخیل بروجرد آغاز شد اما به‌دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان، تولید و ساخت این فیلم متوقف شده است.

وی افزود: قرار بود این انیمیشن با موضوعیت جنگ صفین و ضربت خوردن امام علی(ع) تولید شود  و این انیمیشن از دوران کودکی امام علی(ع)، نوجوانی و سپس حضور در جنگ‌ها ساخته شود که مدتی بعد از شروع، کار متوقف شد.

دالوند گفت: انیمیشن فیلم سینمایی ناسور به‌عنوان چهارمین اثر سینمایی این شرکت اکران شد اما حمایت‌های لازم برای اکران ناسور صورت نگرفت و سبب شد تا برای ادامه کار و تولید انیمیشن امام علی(ع) با مشکل مواجه شویم و به نظر می‌رسد به فیلم‌های مذهبی آن‌چنان توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که این شرکت تا کنون ۱۵ هزار دقیقه انیمیشن تولید کرده است، افزود: فیلم سینمایی رستم و سهراب، ناسور، آخرین فرستاده و مستند کهن پیشه‌ها از مهمترین تولیدات مجموعه بوده است.

تهیه کننده ناسورگفت: درحال حاضر مشغول ساخت یک انیمیشن طنزوفانتزی برای کودکان هستیم امانیازاست حمایت‌های لازم انجام شود تا درراستای تولیدات انیمیشن فیلم‌هایی ازشخصیت‌هاوقهرمانان تهیه شودتاکودکان امروزبتوانند ازآنها الگوبگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.