سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستم قضائی به دنبال توقف در پروژه های مسکن مهر نیست

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سیستم قضائی با سرعت ودقت به پرونده های تخلفات مسکن مهر رسیدگی می کند وبدون اغماض با مجرمین برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدالله موحد صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی تعاونی های مسکن مهر کرمان که با حضور نمایندگان اعضای شرکت تعاونی ها و مسئولان اجرایی،بانک ها در محل دادگستری کل برگزار گردید،گفت:در حال حاضر 15شرکت تعاونی مسکن مهر در سراسر استان با مشکلاتی روبرو هستند و بایستی هرچه سریعتر وضعیت این تعاونی ها روشن گردد.

موحد تاکید کرد:دستگاه های اجرائی و نظارتی بایستی مسائل ومشکلات مربوط به تعاونی های مسکن مهر را قبل از ورود به سیستم قضائی تاحد ممکن حل وفصل نمایند و تجربه نشان داده است حل مسائل این چنینی در دادگستری به پیچیده کردن مسائل می افزاید.

این مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی دستگاه قضائی رسیدگی به جرائم و صدور حکم قانونی و اجرای به موقع احکام است،افزود: رویکرد مدیران دستگاه قضائی استان ارائه راه کارهایی در جهت حل مشکلات اعضای شرکت تعاونی هاست وبه هیچ وجه به دنبال توقف در پروژه های مسکن مهر نیستیم.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.