سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اخطار قبلی به هیات مدیره پاساژ رضوان

شهرداری به هیات مدیره پاساژ رضوان اخطار ایمنی داده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛نبی‌الله خون‌میرزایی، سرپرست فرمانداری اهواز گفت: ظهر روز پنج‌شنبه پاساژ رضوان اهواز دچار آتش‌سوزی شد و 5 ساعت طول کشید تا آتش خاموش شد.
 
خون میرزایی افزود: شهرداری چندین بار در خصوص موارد ایمنی به این پاساژ تذکر و اخطار داده بود و مقرر شده بود که هیات مدیره این پاساژ نسبت به اصلاح نقص‌های ایمنی اقدام کند.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان هنوز علت‌یابی نشده است، گفت: هنوز در رابطه با علت حریق و همچنین عمدی بودن این حادثه نمی‌توان اظهارنظر کرد. در جلسه مدیریت بحران روز پنج‌شنبه، علت‌یابی فوری حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان و ارائه گزارشی از آن به ستاد مدیریت بحران اهواز به تصویب رسید.

خون‌میرزایی با اشاره به خسارت مالی قابل توجه حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز، بیان کرد: 44 باب مغازه در پاساژ رضوان اهواز وجود داشت که 83 درصد از آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار دارند. بر اساس مصوبات جلسه مدیریت بحران روز پنج‌شنبه، مقرر شده است که تحت نظر شرکت بیمه ایران، مساله بیمه خسارت ناشی از آتش‌سوزی و دیگر موارد این حادثه پیگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد بیمه بیکاری برای کارگران شاغل در این پاساژ که واجد شرایط هستند، برقرار شود. در این جلسه هیات مدیره درخواستی مبنی بر اعطای تسهیلات به کسبه این پاساژ و همچنین اختصاص محل و مکانی برای کسب و کار موقت مغازه‌داران این پاساژ نداشتند و تنها بر بازسازی تمام واحدهای این پاساژ تاکید کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص امتناع شهردار اهواز از مصاحبه با خبرنگاران در روز و محل حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان، اظهار کرد: شهردار مکلف است در خصوص چنین مواردی به خبرنگاران پاسخ بدهد و همچنین مکلف است در مورد حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز به افکار عمومی پاسخگو باشد. البته هنوز علت‌یابی این حادثه انجام نشده، اما آنچه شهرداری در رابطه با آن مسئول بود، باید گفته شود.
 
انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.