سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری دوره های علوم قرآنی در موقوفه مکتب القرآن ثارالله تهران

دوره های آموزش علوم قرآنی در شعبه مکتب القرآن ثارالله استان تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام دکتر منصوربرزگر مدیرمؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله با اشاره به لزوم ارائه برنامه مدون آموزشی در مراکز قرآنی و علمی کاربردی گفت: دوره های مختلف آموزش قرآن کریم در مجتمع قرآنی و فرهنگی بصیرت در منطقه حکیمیه تهران با استفاده از مربیان و اساتید مجرب و متعهد استانی و کشوری برگزار می شود.
 
برزگر افزود: کلاس های روخوانی و روانخوانی، تجوید، قرائت، مفاهیم، تفسیر موضوعی، تدبر درقرآن کریم، مکالمه زبان عربی، اعراب درقرآن، حفظ غیرحضوری و حفظ سه ساله قرآن کریم از مهم ترین آموزش های علوم قرآنی در شعبه مکتب القرآن ثارالله تهران است.
 
وی ادامه داد: هم چنین باشگاه ورزشی بصیرت با دارابودن استاندارهای لازم علمی و ورزشی همه روزه پذیرای ورزشگاران و فعالان قرآنی می باشد که هم اکنون ورزشهای رزمی کیک بوکسینک، تکواندو، آمادگی جسمانی، تنیس  و ژیمناستیک در سطح ملی در حال برگزاری است.
 
برزگر بیان کرد: کلاس های علمی از جمله زبان انگلیسی، ریاضی و فیزیک با همکاری کانون زبان ایران ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
 
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های02177005053-2177005054 تماس حاصل نمایند و یا به ساختمان مجتمع بصیرت واقع در حکیمیه، بلوار افق جنب پارک ساحل مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.