سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پایان یافتن دور سوم مناظره‌ها صورت گرفت؛

شور انتخاباتی در قم

با پایان یافتن دور سوم مناظره‌ها و همچنین آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر قم، شور انتخاباتی در این شهر بیشتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه آینده برگزار می‌شود و در هفته منتهی به انتخابات میزان تبلیغات کاندیداها برای معرفی برنامه‌های خود در طول این هفته به اوج خود می‌رسد.
 
از شب گذشته و با پایان یافتن دور سوم مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت ستادها و طرفداران کاندیداها در شهر قم بسیار بیشتر شده و طرفداران این کاندیداها از اقشار مختلف با شور بیشتری نسبت به تبلیغ برای کاندیدای محبوب خود فعالیت می‌کنند.
 
در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با توجه به آغاز زمان قانونی انتخابات و وجود کاندیداهای متعدد، ستادهای انتخاباتی این کاندیداها در تمام نقاط شهر قم برپا شده است.
 
همچنین در فضای مجازی نیز شور و حال انتخاباتی بسیار بیشتر شده و صدها گروه و کانال مشغول تبلیغ کاندیداهای مختلف هستند.
 
امید است در هفته منتهی به انتخابات شاهد پرهیز از هرگونه بداخلاقی‌ بوده و همه در مسیر تحقق حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و افراد اصلح در شوراهای شهر و روستا تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.