سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح مجموعه ورزشی شهدای محله پشت مشهد

آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای محله پشت مشهد در کاشان یادبود شهید علی محمد قدیرزاده و با حضور خانواده این شهید والامقام برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این آیین با اشاره به جایگاه والای شهید قدیرزاده اظهار کرد: شهید قدیرزاده که به عنوان تنها شهید قیام خونین 15 خردادماه سال 1342 در منطقه اصفهان ثبت و ماندگارشده سند افتخار مردم شهرستان کاشان و محله پشت مشهد در این استان است.

مجتبی رضازاده افزود: در حالی که مردم قزوین، ورامین و دیگر شهرها برای دفاع از پیشوای خویش به نبرد با دژخیمان پهلوی رفتند شهید قدیرزاده از دیار مومنان که در کسوت کارگری زحمتکش بود برای یاری مرجع و امام خود نیز به پا خواست و خون پاک خویش را برای آبیاری درخت انقلاب اسلامی نثار کرد.

وی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار کاشان برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان گفت:احداث این مجموعه که در اواخر دولت نهم به تربیت بدنی واگذار شده بود بدلیل عدم وجود اعتبارات دولتی تا زمان استقرار مدیریت شهری جدید محقق نشد اما با حضور شهردار جهادی، احداث این مجموعه زیرساختی برای منطقه پشت مشهد تحقق یافت.

مشاور شهردار کاشان، افتتاح مجموعه ورزشی شهدای محله پشت مشهد را با توجه به نیاز جوانان این منطقه ضروری دانست و افزود: این مجموعه می تواند در تأمین سلامت جسمی و نیز حفاظت از سلامت اخلاقی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا کند.

رضازاده، اعتبار احداث مجموعه ورزشی شهدای انقلاب را بیش از 20 میلیارد ریال ذکر و عنوان کرد: با انجام برخی اقدامات جزیی این پروژه آماده بهره برداری مستمر شهروندان می شود.

وی، همچنین از افتتاح فرهنگسرای انقلاب در محل پارک قدیرزاده تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مراسم کلنگ زنی این فرهنگسرا تا چند روز آینده برگزار می شود و فرآیند عمرانی آن در آینده ای نزدیک آغاز می‌شود.

به گفته وی، با احداث فرهنگسرا در کنار مجموعه ورزشی شهدای محله پشت مشهد، ساکنان این منطقه می توانند از یک مجموعه جامع فرهنگی ورزشی برخوردار شوند.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات شهردار منطقه یک و معاون عمرانی شهرداری کاشان،توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی به همراه ارتقای سطح کیفی برنامه ها را از جمله رویکردهای مدیریت شهری در حوزه فرهنگی برشمرد.

شایان ذکر است: آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای محله پشت مشهد در کاشان یادبود شهید علی محمد قدیرزاده با حضور خانواده این شهید و تقدیر از این خانواده شام میلاد امام زمان (عج) برگزار شد.

 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.