سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کیفیت "محصولات فرهنگی" بالا برود، مردم جذب می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت :زمانی که کیفیت محصولات فرهنگی افزایش یابد، مردم خود به سمت کارهای فرهنگی جذب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این اداره کل متناسب با نامی که دارد اقدامات موثری در حوزه فرهنگ و ارشاد انجام داده است، گفت: تنها بیش از 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد داریم که عمدتا در بخش روستایی فعال بوده و همگی به انجام کارهای فرهنگی مشغولند و سعی در ارتقا فرهنگ اسلامی جامعه دارند.

جعفری افزود: سایر حوزه‌ها نیز از جمله حوزه چاپ و نشر کتاب، هنرهایی مانند موسیقی و تئاتر و حوزه مطبوعات همگی به امر فرهنگ‌سازی مشغول هستند.

وی گفت: ما معتقدیم زمانی که کیفیت محصولات فرهنگی افزایش یابد، مردم خود به سمت کارهای فرهنگی جذب می‌شوند و نیازی به تبلیغ در این زمینه نیست و تلاش ما این است که در کنار افزایش کمی محصولات فرهنگی، کیفیت این محصولات را نیز ارتقاء بخشیم.

این مسئول افزود: زمانی که کتاب خوبی چاپ می‌شود، مردم با میل و رغبت به سمت خواندن آن خواهند رفت و نیازی نیست در خصوص فرهنگ کتابخوانی کاری کنیم. هرچند اقدامات بسیاری از جمله بحث برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های کتاب مانند جشنواره بهارانه و جام باشگاه های کتاب نیز در این زمینه و در راستای تشویق مردم به امر کتابخوانی صورت گرفته است.

 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.