سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در کبودراهنگ

به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و فرا رسیدن نیمه شعبان یک دوره کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و فرا رسیدن نیمه شعبان یک دوره کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در محل سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور 20 نفر از بانوان ورزشکار و مربی جوان برگزار شد.

حجت الاسلام مهاجرانی موسس و مدیر عامل سمن صدای زندگی به عنوان مدرس، مبحث ازدواج را یکی از مهمترین موضوعاتی دانست که در اسلام و کل ادیان به آن توجه ویژه شده است.

وی بیان کرد :در اسلام روایات و احادیث بی شماری در خصوص این مسئله مهم وجود دارد به طوری که امام صادق(ع) شرط اول ازدواج جوانان را اخلاق همراه با ایمان دانسته که هدف اصلی از امر مقدس ازدواج آرامش و کمال انسانی است.

مهاجرانی ملاکهای ازدواج مناسب را ایمان، اخلاق، اصالت خانوادگی، تحصیلات و درک متقابل از محیط پیرامون برشمرد و تاکید کرد یکی از مسائل مهمی که جوانان باید پیش از ازدواج نسبت به آن توجه داشته باشند تا در آینده دچار مشکلات متعدد نشوند آگاهی آنها از ساختار فیزیکی و روحیات همسر آینده خود است.

انتهای پیام/ ش

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.