سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ شاعر از آب درآمد!+ شعر

تاکنون 2 هزار نسخه از دیوان شعر دونالد ترامپ چاپ شده و در دسترس مردم قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکونومیک تایمز؛ "کریس فِلت"، اهل نروژ، به جمع‌آوری سخنان "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، پرداخته و با حالتی شعرگونه آن‌ها را در قالب "دیوان شعر ترامپ" در 2 هزار نسخه در دسترس عموم قرار داده است.

دونالد ترامپ در سال‌های گذشته سخنان جنجالی بسیاری داشته است و کریس فِلت مدعی است بدون دست بردن در محتوا، تمام آنها را دقیقا همانطورکه ترامپ برای نخستین بار ادا کرده، در این دیوان شعر گردآوری کرده است. ترامپ سال‌ها پیش مدعی شده بود: من کلمات را می شناسم و بهترین کلمات را انتخاب می کنم.
 
این دیوان شعر در نروژ چاپ و یک نسخه از آن برای رئیس جمهور آمریکا ارسال شده است. کریس فِلت می‌گوید آنچه ترامپ به زبان می‌آورد، سخنانی شاعرانه و خیالپردازانه است.
 
گردآورنده نروژی در این باره گفت: سخنان ترامپ که به نظر می رسد فی البداهه بیان می‌شوند دارای تفکر و یا آمادگی ذهنی قبلی نیستند و همین سخنان بود که زمینه پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فراهم کرد.
 
نام دیوان شعر ترامپ "شعر را دوباره با عظمت کنیم" است که از شعار انتخاباتی وی مبنی بر "آمریکا را دوباره با عظمت کنیم" برگرفته شده است.
 
یکی از جملات ترامپ که به عنوان شعر در دیوان وی آمده است به دخترش ایوانکا مربوط می‌شود که 10 سال پیش گفته بود:

"گفته بودم

اگر ایوانکا

دخترم نبود،

شاید

با او قرار ملاقات عاشقانه می‌گذاشتم."

فلت می‌گوید خواندن جملات ترامپ به حالت شعر، باعث می‌شود نوعی احساس ناامیدی، فقدان امنیت و احتمالا عقده‌های حقارت را در آنها بیابید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.