سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بدو ورود به صدا و سیما:

روحانی: نامزدها سوابق اقتصادی خود را تشریح کنند

روحانی پیش از آخرین مناظره انتخاباتی گفت: انتظار مردم از نامزدها این است که در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از شروع سومین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیما  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مناظره سوم که موضوعش اقتصادی است داغ‌تر است و یا اینکه دو مناظره قبلی داغ‌تر بود، گفت: تبریک عرض می‌کنم به ملت ایران به خاطر میلاد صاحب‌الزمان که این میلاد، میلاد امید و تحول و عدالت است.

روحانی ادامه داد: مناظره سوم دارای اهمیت است، هم به دلیل اینکه آخرین مناظره بوده و هم به خاطر اینکه مناظره، درباره مسائل اقتصادی است.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از نامزدها این است که در زمینه مسائل  اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند؛ یعنی بگویند در گذشته چه کار می‌کردند، چه راتباطی با مسائل اقتصادی داشتند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را متحول کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: لازم است نامزدها هر قولی که به مردم می‌دهند منبع آن را بگویند و همچنین مشخص کنند پولی را که می‌خواهند به مردم بدهند از کجا کسب خواهند کرد، از حقوق چه کسانی کسر خواهد شد و به چه نحوی تورم درست می‌شود. لذا اگر این مسائل به طور شفاف برای مردم روشن شود حتما مناظره فوق، مناظره خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.