سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

حرم مطهر شاهچراغ (ع) نور باران میلاد منجی عالم بشریت (ع)

سومین حرم اهل بیت (ع) در جشن سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) غرق در سرور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صحن دار العباده حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مملو از حضور مشتاقان و دلدادگانی است که خود را به این حریم آسمانی رسانده تا ولادت با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) را به احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تهنیت گویند.

پخش نقل و شیرینی، منقبت خوانی و مولودی سرایی از ویژه برنامه های امروز در این حرم مطهر است.

حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر گفت: در عصر جمعه از ساعت 18 در سالن دارالعباده حرم مطهر برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس امام زمان (عج)، برگزار می شود و در ادامه از ساعت 19 در شبستان  امام خمینی (ره)، دعای پرفیض سمات قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی جشن "شکوفه های مهدوی" دیگر برنامه ای است که در عصر این روز عزیز برای کودکان اجرا می شود و در ادامه در شام ولادت حضرت مهدی (عج) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی پیرامون فضایل و مناقب این امام همام، به ایراد سخن می پردازد و در ادامه حاج سعید خائف پناه در مدح و ثنای یگانه منجی عالم بشریت، مداحی خواهد کرد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.