سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

احراز صلاحیت 43 داوطلب شورای شهر قصرشیرین

از مجموع 43 داوطلب ثبت نام شده برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، پس از اعلام نهایی هیات نظارت استان همه افراد تایید صلاحیت شده و از این تعداد سه تن تاکنون انصراف داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع افرادی که صلاحیتشان برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر احراز شده 37 تن مرد و سه تن خانم و از مجموع سه انصرافی نیز 2 تن مرد و یک تن زن هستند.
وی اظهارداشت: در جلسه توجیهی با نامزدها، رعایت مر قانون سفارش شد و از آنان خواسته شد تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند ضمن این که موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغاتی نیز به نامزدها اعلام شده است.
وی گفت: نصب پوستر برروی پست های برق و تلفن، تیر برق، تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی تخلف است و برابر قانون رسیدگی به جرایم انتخاباتی ، با متخلفان برخورد می شود.
وی اضافه کرد: یک شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری قصرشیرین نیز به صورت شبانه روزی تخلف های گزارش شده را رسیدگی می کند.
وی همچنین گفت: نصب بنر در اماکن دولتی و تبلیغات در بازارچه های مرزی پرویزخان و خسروی که از اماکن دولتی محسوب می شوند، ممنوع است.
وی ادامه داد: نصب هرگونه پوستر انتخاباتی و یا تبلیغاتی بر روی دیوارهای سطح شهر قصرشیرین ممنوع است و طرفداران نامزدها می توانند عکس نامزد مورد نظر خود را در مکانی که از سوی شهرای جانمایی شده، بچسبانند.
شهرستان قصرشیرین 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رای با 37 کاربر رایانه دارد که کار جمع آوری آرای مردم را در روز برگزاری انتخابات انجام می دهند.
29
اردیبهشت 96، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.