سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی مراسم احیای شب نیمه شعبان در 166 مسجد استان تهران

امشب در 166 مسجد تهران شاهد برگزاری احیای شب نیمه شعبان خواهیم بود.

همزمان با برگزاری اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت بقیه الله اعظم (عج)، حجت الاسلام مرتضی عباسیان مدیر بنیاد مهدی موعود تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برپایی جشنی بزرگ به همین مناسبت گفت: هم اکنون در 166 مسجد تهران در تدارک برگزاری احیای شب نیمه شعبان هستیم و در دو مسجد تهران، طی دو روز مراسم اعتکاف را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: امروز نیز جشن شکوفایی مهدوی را با حضور کودکان 3 تا 6 سال در مهدیه بزرگ تهران به همت و همکاری برادران سپاه، مهد کودک ها و خانه های قرآنی برگزار خواهیم کرد.

مدیر بنیاد مهدی موعود استان تهران درخصوص هدف از برپایی جشن شکوفایی اظهار داشت: ما از سال 93 با توجه به روایت امام صادق (ع) که می‌فرمایند: «شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شاد و در غم ما اندوهگین هستند» و همچنین با هدف اینکه همایشی را به بزرگی مراسم شیرخوارگان حسینی در اعیاد شعبانیه داشته باشیم، برگزار می‌کنیم.

وی پیرامون دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ مهدوی عنوان کرد: غیر از موارد فوق، با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت، ارسال مبلغینی را به سراسر شهر تهران و همچنین حومه این استان داریم و در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) نمایشگاهی را برپا کرده ایم.

حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: ما در ایوان انتظار با برپایی نمایشگاه سعی کرده‌ایم که در قالب غرفه‌های پرسش و پاسخ، فروش و معرفی محصولات فرهنگی  مهدوی، به مهدی شناسی و بررسی فرقه های انحرافی و نوظهور بپردازیم.

گفتنی است؛ ایوان انتظار از چهارشنبه 20  تا 22 جمعه  اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 هر شب میزبان منتظران ظهور خواهد بود.
 
 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.