سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پلیس کرمان آماده برقراری نظم امنيت در نيمه شعبان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از برقرای امنيت مطلوب توسط پليس برای حضور مردم درجشن های نيمه شعبان خبرداد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : همزمان با برپايی جشن‌های نيمه شعبان، پليس کرمان برای برپايی هر چه بهتر مراسمات و برقراری نظم و روان‌سازی ترافيک خيابان‌ها، از تمام توان خود استفاده مي‌کند و برنامه‌های ويژه‌ای را دراين خصوص تدارک ديده است. 

 وی روانسازی  ترافيک سطح شهر، خدمت رسانی به هيئت‌های مذهبی و تامين امنيت ويژه توسط کلانتری ‌ها را از جمله برنامه‌های پليس در اين شب برشمرد و افزود : مهمترين وظيفه پليس شهرکرمان در اين مناسبت تامين امنيت مكان ها ی برگزاری جشن ها و پيشگيری از سرقت در شهر کرمان است. 

وی با تاكيد بر حفظ نظم و امنيت تصريح كرد: در شب نيمه شعبان  طبق وظايف ذاتی ، پليس با متخلفان، افراد ولگرد، مظنونين، و همچنين مزاحمين خيابانی برخورد و آنان را به مراجع قضائی معرفی خواهد نمود. 

روانبخش اظهار داشت: با خودرو هايی که با آلودگی صوتی نظم شهر را به هم می زنند و همچنين با كارناوال های عروسی كه اقدام به هنجارشکنی و ايجاد اختلال درعبور و مرور و نظم عمومی می کنند برخورد خواهد شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: اميد است مردم نيزدر پيشگيری از جرائم با پليس مشارکت جدی داشته باشند و بدانند اين همكاری مهمترين شرط ايجاد امنيت پايدار در جامعه است . 

وی با تاکيد بر اينکه پليس در شادی مردم سهيم است، افزود: شب نيمه شعبان از جمله‌ شب‌های پر‌تردد و پر‌ترافيک است و پليس فعالانه برای برقراری نظم در سطح شهر و نقاط پر  تردد حضور ملموس دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از شهروندان خواست برای برقراری نظم و امنيت در برگزاری جشن بزرگ نيمه شعبان با پليس همکاری کنند  و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند. 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.