سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دستگيري باند سارقان بدل انداز در اهر

فرمانده انتظامي شهرستان اهر از دستگيري زن و شوهر سارق بدل انداز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یونس منفرد فرمانده انتظامي شهرستان اهرگفت: در پی شکایت فردی مبنی براینکه دو نفر آقا و خانم برای خرید انگشتر به  مغازه طلافروشی مراجعه کرده اند که بعد از چند روز متوجه تعویض چند حلقه انگشتر گران قیمت طلا با انگشترهای بدل توسط آنان گردیده است ، دستگیری سارقان بدل انداز به صورت ویژه  در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت .
 
این مقام انتظامی اظهار کرد :ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری شیوه های فنی  پلیسی موفق به شناسایی سارقان بدل انداز شدند.
 
وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل این زن وشوهر  تعدادی طلاجات مسروقه و انگشتری های  بدل ، جهت  استفاده در بدل اندازی های دیگر  کشف و ضبط کردند.  
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان دربازجویی های  تکمیلی و فنی پلیس و مواجهه با دلایل و ادله محکم و غیر قابل انکار به سرقت بدل اندازی در اهر و چند سرقت در شهرهای دیگر با همین روش  اعتراف کردند.  
 
منفرد تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهر ضمن توصیه به طلا فروشان جهت رعایت هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.