سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تلاش برای کاهش نگرانی های مردم در حوزه سلامت

وزیر بهداشت بیان اینکه هرچه به حوزه سلامت اهمیت بدهیم از نگرانی مردم کاسته‌ایم گفت: مردم جز به بیماری خود نباید به چیز دیگری فکر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در جمع مردم جنوب کرمان گفت: برای چندین بار توفیق داشتم به جنوب استان کرمان سفر کنم که این یک نعمت برای من است.

وی با اشاره به محرومیت جنوب استان کرمان گفت: محرومیت این منطقه به تدریج به بهتر شده و شرایط مناسب‌تری برای مردم ایجاد شده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به بهره‌برداری از ام‌ار‌آی شهرستان جیرفت گفت: چندین طرح و پروژه دیگر نیز در این سفر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این منطقه کارهای بسیاری انجام شده است اظهار داشت: کلینیک ویژه این شهرستان روند بسیار خوبی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح سالن آموزش بالینی عنوان کرد: این سالن در 4 طبقه به بهره‌برداری رسیده که کار بسیار خوبی است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بیمارستان 260 تختخوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای منطقه بوده که امیدوارم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه هرچه برای جنوب استان کرمان کار شود کم است و این منطقه باز هم ظرفیت دارد عنوان کرد: امیدوارم سال به سال در حوزه بهداشت و درمان برای این منطقه کارهای بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان رودبارجنوب گفت: متاسفم که این بیمارستان بعد از 18 سال به بهره برداری رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه سلامت اولویت کار دولت است، تصریح کرد: کارهایی که در این سه سال در حوزه بهداشت انجام شده کم‌نظیر است و امیدوارم این مهم در دولت آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.