سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مدیریت مزرعه مهمترین ضعف تولید بخش کشاورزی است

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: یکی از مهمترین ضعف های تولید بخش کشاورزی، مدیریت مزرعه است که نیازمند ارائه اطلاعات معتبر و نوین به کشاورزان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن عنایتی در جلسه هم اندیشی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی نقش مهمی در ایجاد امنیت غذایی پایدار ایفا می‌کند، افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین ضعف های تولید بخش کشاورزی، مدیریت مزرعه است که نیازمند به راهنمایی و ارایه اطلاعات معتبر و نوین به کشاورزان است.

وی گفت: یکی از مشکلات مکانیزاسیون کشاورزی، عدم استفاده کشاورزان از متراژ مزرعه و عدم اطلاع از زمان صحیح مصرف کود است که باید با تلاش مروجین پهنه، اطلاع رسانی و ارایه آموزش های کیفی و کمی لازم به کشاورزان مرتفع شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حضور مستمر کارشناسان در مزارع می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی تأثیرگذارتر باشد، افزود: کارشناسان باید اطلاعات خود را به روزکرده و مطالبی را که به کشاورزان توصیه می کنند دارای پشتوانه علمی و تحقیقاتی باشد تا اعتماد کشاورزان از این طریق بیشتر شود.

عنایتی گفت: توسعه کشت مکانیزه باید از اولویت های ویژه این بخش باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.