سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشتی خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام/ پرداخت مطالبات پیمانکاران

فرماندار شهرستان دشتی گفت: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه های جدید و پرداخت مطالبات پیمانکاران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به وقوع دو سیل در شهرستان دشتی، اظهار داشت: بر اثر این دو سیل خساراتی به بخش‌های مختلف از جمله راهداری و کشاورزی صورت گرفت و در این مدت نیز اعضای مدیریت بحران شهرستان به‌ویژه هلال احمر و راهداری به خوبی ایفای نقش کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه های جدید و پرداخت مطالب پیمانکاران صورت گرفته است، افزود: علی‌رغم وضعیت تخصیص ولی روند اجرای پروژه ها مطلوب بوده و تلاش داشتیم پروژه‌هایی در سطح شهرستان اجرایی شود که بیشتر توسعه‌ای و محرک پیشران شهرستان باشد.

فرماندار دشتی اجرای سازه های آبی را در راستای تثبیت اشتغال بخش کشاورزی و تقویت سفره های زیر زمینی از اقدامات خوب برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوعه شدن دشت‌های آبی شهرستان اجرای چنین پروژه هایی ضروری بود و در سال جاری نیز اعتبارات خوبی به این امر اختصاص خواهیم داد.

وی از اختصاص 40 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان به عمران روستایی خبر داد و اظهار داشت: در کنار اعتبارات استانی اعتبارات خوبی نیز از محل ارزش افزوده و آلایندگی در اختیار دهیاران و شهرداران قرار گرفت که با تخصیص به موقع آنها تحول خوبی در روستاها و شهرها شاهد هستیم.

فرماندار دشتی گفت: علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌ها توجه خوبی به عمران شهرها صورت گرفت و در بحث نهضت آسفالت نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.