سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

4 نماینده ایران روی تاتامی پیکارهای بین المللی جودو

در نخستین روز پیکارهای بین المللی چیرچیک ازبکستان 4جوان جودوکار کشورمان روی تاتامی می روند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای بین المللی جودو جوانان ازبکستان در شرایطی از امروز پنجشنبه 21 ادیبهشت ماه با حضور 312 جودوکار از 10 کشور در شهر چیرچیک آغاز می شود که در روز نخست این پیکارها 4نماینده کشورمان روی تاتامی می روند.
 
بر اساس این گزارش در وزن منهای 55 کیلوگرم و در حضور 13جودوکار، سهیل جمال آبادی در جدول (بی) این وزن در مبارزه نخست به مصاف حریفی از تاجیکستان می رود، وی در صورت پیروزی در این رقابت برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه ازبکستان و قزاقستان پیکار خواهد کرد.
 
در جدول 16نفره وزن منهای 60کیلوگرم ابوالفضل محمودی در جدول (بی) ابتدا برابر نماینده کشور میزبان قرار میگیرد، محمودی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده ازبکستان و قزاقستان می رود.
 
در وزن منهای 66 کیلوگرم در شرایطی 19 جودوکار با هم به رقابت می پردازند که جعفر فیروز آبادی پس از استراحت در دور نخست به مصاف نماینده کشور میزبان می رود، نماینده کشورمان برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزات جودوکاران قزاقستان، تاجیکستان و یا ازبکستان مصاف خواهد کرد.
 
رضا پارساپور در جدول 19نفره وزن منهای 73 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه ازبکستان و قزاقستان می رود، برنده مبارزه تاجیکستان و کشور میزبان حریف پارساپور برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.
 
گفتنی است این رقابتها فردا با انجام مبارزات 4 وزن باقی مانده در بخش مردان به پایان می رسد.   

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.