سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آغاز کار مقاوم‌سازی مناره حرم کاظمین

کار مقاوم‌سازی مناره حرم کاظمین از امروز کلید خورد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مهاجری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به موفقیتی که ستاد کرمان در اجرای کار در کربلا داشت گفت :کار بازسازی و مقاوم سازی حرم‌های مطهر کاظمین و سامرا نیز به ستاد استان کرمان واگذار شد که از امروز آغاز شد.
وی با تاکید بر اینکه با آغاز کار در سامرا و کاظمین، نیاز ما به نیرو و امکانات حداقل سه برابر می شود گفت: در این دو سال با اجرای پروژه‌های عتبات‌عالیات، اشتغال خوبی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ مشکل مالی نداریم گفت: این پروژه یک تاریخ را می‌سازد و افتخاری برای کرمانی‌هاست و امیدواریم تلاش‌های امروز ما تا حداقل 500 سال ماندگار بماند.
مهاجری با بیان اینکه تمامی هزینه‌ها تا امروز کمک‌های مردمی بوده است گفت: تا کنون یک ریال از دولت کمک نگرفته‌ایم.
وی در خصوص پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) گفت: کار طراحی، مشاوره و اجرای پروژه از سال 93 آغاز شد و در کنار پروژه ترفیع گنبد کار لاغر سازی ستونها هم در حال انجام است و هم اکنون کار ستون اول و دوم به اتمام رسیده وستون سوم نیز 45 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا ایام اربعین کار این ستون نیز به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام کار ستون آخر، گنبد به کربلای معلی منتقل و نصب خواهد شد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا زودتر از دو سال آینده این پروژه به اتمام برسد.
گفتنی است بیش از یک هزار کرمانی طی دو سال گذشته به صورت داوطلب در کربلا مشغول کار هستند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.