سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری اولین جلسه ویژه مسئولان مراکز کانون استان

اولین جلسه ویژه مسئولان مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت های کانون، کودکان و نوجوانان را یکی از بزرگترین سرمایه های کانون عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان در زمینه کمک به فروش و معرفی محصولات کانون، بر بحث گستردگی فروش محصولات کانون در کلیه مراکز کانون استان تاکید کرد.

وی همچنین در زمینه اختصاص نمایندگی های فروش در کلیه شهرهای استان اعلام آمادگی کرد.

«موزونی» بحث افتتاح "میز خطابه" در مراکز کانون را به عنوان یکی از فرصت های مناسب برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان عنوان کرد و از مربیان خواست تا در زمینه راه اندازی چنین میزهایی در مراکز خود اقدام کنند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به افتتاح «مرکز تئاتر کانون استان کرمانشاه» در آینده نزدیک، نمایش"سلفی با گرگ " را اتفاق خوبی در حوزه نمایش عروسکی استان کرمانشاه دانست و بر حمایت از فعالیت های نماشی تاکید کرد.

وی با اشاره به خصوصیت خاص کار در مراکز کانون گفت: جنس مربیان کانون از جنس عاطفه و مهر است.ار مربیان بر روی اعضا تاثیر گذار است.بنابراینمواظب باشیم که چگونه با بچه ها برخورد می کنیم. خدا را شاکریم که شغل ما به گونه ای رقم خورده که با کودکان و نوجوانان سر و کار داشته باشیم.

«موزونی» لزوم آشنایی و استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی را یکی از رویکردهای اجتناب ناپذیر دنیای امروز دانست و از مربیان کانون خواست برای استفاده مناسب از فضای مجازی در جهت تولید محتوای فرهنگیبرنامه ریزی مناسب داشته باشند.

بحث اجرای طرح کانون-مدرسه در مراکز کانون استان کرمانشاه، نیز از دیگر مباحثی بود که مدیر کل کانون استان به آن پرداخت.

وی با تقدیر از فعالیت های انجام شده در طرح کانون-مدرسه در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، اجرای این طرح را بسیار خوب و خارج از حد انتظار عنوان کرد.

انتهای پیام/پ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.