سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کمک 16میلیارد ریالی خیران کرمانی به خانواده‌های زندانیان نیازمند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 16میلیارد ریال با همت خیران کرمانی به زندانیان نیازمند کمک شده است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ "دادخدا سالاری" دادستان عمومی و انقلاب کرمان عصر امروز 20 اردیبهشت ماه در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان کرمان با اشاره به گزارش عملکرد سال گذشته این انجمن اظهار کرد: پرداخت مستمری ماهیانه و کمک های بلاعوض به خانواده مددجویان و معدومین به میزان 9 میلیارد و 467 میلیون ریال در سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن و پرداخت حق بیمه مسوولیت به میزان یک میلیارد و 408 میلیون ریال، پرداخت هزینه تحصیل فرزندان مدجویان 86 میلیون ریال، پرداخت بدهی مالی برای آزادی 16 مددجو از زندان کرمان و بافت و اخذ رضایت شاکی زندانی محکوم به قصاص به میزان 3 میلیارد و 864 میلیون ریال و ... از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان کرمان بوده است.

نایب رییس انجمن حمایت از زندانیان کرمان تصریح کرد: معرفی 25 مددجو به بانک برای دریافت وام خوداشتغالی به میزان یک میلیارد و 790 میلیون ریال، برگزاری 12 جلسه آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از وقوع جرم برای خانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن و ... در سال گذشته انجام شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از بازرسان قبلی انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و دو بازرس جدید انتخاب شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.