سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پژوهشگاه استاندارد در قزوین راه اندازی می شود

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور اعلام آمادگی کرد : با وجود ظرفیت نیروی انسانی، مدیریتی و فضای آموزشی ، پژوهشگاه منطقه ای استاندارد در قزوین راه اندازی شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نیره پیروز بخت در دیدار با استاندار افزود : همچنین این آمادگی وجود دار تا با تامین تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برخی خدمات کشوری در این مرکز انجام شود .
 
 
 
پیروزبخت گفت: قزوین ظرفیت آن را دارد که به عنوان پژوهشگاه تخصصی فعالیت کند و در صورت افتتاح ساختمان جدید استاندارد، بنای قبلی می تواند به پژوهشگاه تبدیل شود.

 وی گفت :  در اجرای اقتصاد مقاومتی باید قوانین به روز شود تا بتواند جوابگوی نیازها باشد و مشکلات را حل کند.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد کشور افزود :درحوزه نظارت وکنترل واحدهای تولیدی سیاست ورویکردما این است که وقتی کالایی مجوز استاندارد را گرفت و از نظارت ما گذشت دیگر در گمرک متوقف نشود.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: توسعه پوشش استانداردها در محصولات تولید داخل انجام شده  است و امروز برخی استانها کشور از جمله قزوین قادرند تا به ما در تدوین استانداردها کمک کنند .

پیروز بخت گفت : در این زمینه گواهی انطباق موتورسیکلت برقی تولید شده در قزوین را در همین استان تایید و صادر می کنیم.
 
پیروز بخت اضافه کرد:بایدرویکردها ما پاسخگوی نیازهای کنونی باشد و با بهره گیری از همه ظرفیتها بتوانیم به کارها شتاب بخشیم.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: ۱۰ ساختمان نیمه تمام در مراکز استانها داریم که باتزریق اعتبارات ملی تاکنون شش ساختمان را به مرحله بهره برداری رسیده و ساختمان جدید استاندارد قزوین از جمله آنهاست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.