سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بازیکنان بازمانده تیم چاپه کونئسه از محل سقوط هواپیمای این تیم+عکس

چهار نفر از شش بازمانده تیم فوتبال چاپه کوئنسه برزیل که در کلمبیا سقوط کردند روز گذشته برای بازدید از این محل راهی کلمبیا شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛چهار نفر از شش بازمانده بازیکنان تیم فوتبال چاپه کوئنسه برزیل که در کلمبیا سقوط کردند روز گذشته برای بازدید از این محل راهی کلمبیا شدند و در هنگام ورود به آنجا مورد استقبال تماشاگران کلمبیایی قرار گرفتند.

بازیکنانی مانند جکسون فولمن،آلن روچل،حِل نتو و همچنین رافائل هنزیل روزنامه نگار کلمبیایی افرادی بودند که از مناطق کوهستانی این حادثه بازدید کردند.

این بازیکنان که برای فینال جام لیبرتادورس مقابل اتلتیکو ناسیونال عازم کلمبیا بودند،هواپیمای آن ها به دلیل کمبود سوخت سقوط کرد و 71 نفر از مسافران این هواپیما که شامل خبرنگاران،مربیان و بازیکنان تیم برزیلی بودند فوت کردند.

پس از این اتفاق چهار بازیکن بازمانده تیم چاپه کوئنسه با کف زدن و‌ آهنگ های محلی ده ها تن از مردم روستاهای مجاور کوهستان کلمبیا که در‌ آنجا حضور داشتند مورد استقبال قرار گرفتند.

علاوه بر این برخی از مردم کلمبیا روز گذشته با اهدای گل هایی بر سر مزار یاد و نام بازیکنان فقید باشگاه چاپه کونئسه را گرامی داشتند.

تیم چاپه کوئنسه برزیل که در یک سانحه هوایی تقریبا همه بازیکنان خود را از دست داده بود، اکنون نزدیک به چهار ماه است که تمرینات برای حضور در جام لیبرتادورس و لیگ برزیل آغاز کرده است.

 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.