سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اعلام محدوديت های ترافيكی روز برات

محدودیت های ترافیکی روز برات،زیارت اهل قبور در بیرجند اعلام شد.

سرهنگ رضایی،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:ضمن تبریک نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با عنایت به اینکه شهروندان بیرجندی طبق روال همه ساله در روز 14 شعبان(برات) جهت زیارت اهل قبور به مزارشهدا و بهشت متقین مراجعه می کنند،پلیس راهنمایی و رانندگی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و تسهیل در عبور و مرور نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی پس از تکمیل شدن ظرفیت پارکینک های مزارشهدا اقدام خواهد کرد.

وی افزود:به كليه همشهريان عزيز توصیه می شود از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسايل نقليه عمومی به مزار شهدا مراجعه  کرده و آن دسته از شهروندانی كه قصد دارند از وسيله نقليه شخصی استفاده کنند می توانند از مسيرهای،شمال شهر:از بلوار جوادیه –بلوار پیامبراعظم(ص) به  مزار شهدا عزیمت و خودروهای خود را در پارکینک ضلع شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبراعظم(ص) پارک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:از منطقه جنوب شهر می توانند ازبلوار پیامبر اعظم(ص) -تقاطع عباس آباد-به مزار شهدا عزیمت و خودروهای خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینک تعبیه شده در ضلع غربی و امتداد رودخانه پارک کرده و سپس با اتوبوس های پیش بینی شده به مزار شهدا عزیمت نمایند.

سرهنگ رضایی افزود:ساکنان هسته مرکزی شهر نیز می توانند ازخیابان انقلاب و جمهوری-میدان امام حسین(ع) به مزار شهدا عزیمت و در محوطه باز مقابل مزار شهدا(قتلگاه) و پارکینک ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه خودروهای خود را پارک کنند.

وی گفت: از مردم انتظار می رود که همچون گذشته همکاری لازم با عوامل پلیس راهور داشته باشند و تأکید می شود جهت رفاه حال خود و دیگران خودروهای خود را بصورت منظم و به صورتی که سد معبر ایجاد نشود پارک کنند.

لازم به ذکر است تعدادی تاکسی صلواتی جهت جابجایی همشهریان عزیز در داخل بهشت متقین در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.