سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

واحدهای صنعتی نیمه‌تمام در اردبیل نیازمند حمایت هستند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 190 واحد صنعتی نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در این استان به منظور تکمیل و بهره‌برداری نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: بخشی از سیاست‌های دولت حمایت از واحدهای نیمه‌تمام است که در خود استان 190 واحد با پیشرفت بالای ۶۰ درصد داریم.

وی افزود: علاوه بر این طرح نوسازی و بازسازی صنایع، معادن و صنوف تولیدی در بسته رونق تولید و اشتغال کشور مطرح شده که ضروری است این طرح شفاف‌سازی شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: ضروری است مسیر افزایش تولید از جمله افزایش بهره‌وری یا صادرات را مشخص کرد تا بتوان این برنامه را نیز در استان اجرا کرد.

عاملی همچنین به عدم افزایش قیمت خدمات در شهرک‌های صنعتی با هدف حمایت از تولید در سالجاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عدم افزایش قیمت ها بار مالی را به شهرک‌ها تحمیل می‌کند ضروری است این طرح حمایت مالی شود.

وی افزود: به تجربه ثابت‌شده در حمایت مالی شهرستان‌ها و فرمانداران کمکی اختصاص نمی‌دهند و انتظار می‌رود برای حمایت از تولید از سرجمع اعتبارات استانی، اعتبار کمکی در این خصوص منظور گردد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.