سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکری طی تذکری در صحن:

آقای رئیس جمهور! چرا زمانی که مردم پول تهیه نان ندارند، گریه نمی‌کنید؟

نماینده مردم تالش گفت: آقای رئیس جمهور؛ چرا زمانی که بخشدار شما دانش آموزی را مقابل چشم مردم کتک زد، گریه نکردید؟ چرا زمانی که مردم پول تهیه حتی نان را هم ندارند، گریه نمی کنید؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمود شکری نماینده مردم تالش در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 20 اردیبهشت ماه) مجلس، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا عدالت در توزیع و تخصیص اعتبارات را رعایت نمی کنید، چرا که اکنون ده ها پروژه تعطیل شده است.

نماینده مردم تالش ادامه داد: معاون برنامه و بودجه شما می گوید 43 هزار میلیارد تومان صرف هزینه های عمرانی شده است و برای اتمام این پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است، حال اگر چنین صحبتی درست است چرا بیش از 90 درصد پروژه ها در سال 95 تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: چرا رئیس جمهور مصوبات مجلس را اجرا نمی کند، باید به این وضعیت رسیدگی شود. آقای رئیس جمهور؛ چرا از روسای خود سوال نمی کنید که چرا کارگران شرکت صنایع چوب اسالم بیش از 5 ماه است حقوق نگرفته اند؟

شکری در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا بیمه خسارت کشاورزان پرداخت نشده است در حالی که محصولات آنها از بین رفته است؟

نماینده مردم تالش بیان داشت: آقای رئیس جمهور؛ چرا زمانی که بخشدار شما دانش آموزی را مقابل چشم مردم کتک زد، گریه نکردید؟ چرا زمانی که مردم پول تهیه حتی نان را هم ندارند، گریه نمی کنید؟ چرا زمانی که جوانان به جهت بیکاری، زندگی شان مختل شده و طلاق می گیرند، گریه نمی کنید؟ به نظر می رسد اینها نوعی عوام فریبی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.