سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تایید صلاحیت 16هزار و 796 داوطلب شوراهای اسلامی مازندران

16هزار و 796 داوطلب شوراهای اسلامی در مازندران تایید صلاحیت شدند.

قمی دبیر ستاد انتخابات مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تعداد شعبه های اخذ رای در این استان را 3هزار و 897 صندوق اعلام کرد و گفت: 16هزار و 796 داوطلب شوراهای اسلامی در مازندران تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در هشت شهر مازندران شامل بهشهر، نکا، بابلسر، بابل، قائم شهر، آمل، چالوس و تنکابن با 145 شعبه اخذ رای بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه داوطلبان می توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی برای فعالیت های خود داشته باشند، گفت: امحای هرگونه عکس و آثار تبلیغاتی داوطلبان از شعب اخذ رای باید یک روز قبل از انتخابات انجام شود.

قمی با اشاره به اینکه فعالیت مجریان و ناظران انتخابات بر داوطلبان خارج از حوزه مسئولیتی آنها آزاد است، افزود: استفاده از امکانات مکانی که بخشداری ها بصورت ثابت و سیار برای نصب عکس های تبلیغاتی در اختیار داوطلبان قرار می دهند، مجاز است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: نصب بنر 70 در 1متر داوطلبان فقط در محل ستاد آنها آزاد و در مکان های دیگر ممنوع است.همچنین دیوارنویسی، راه اندازی گروه های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محل ستادهای تبلیغاتی غیرمجاز می باشد.

قمی فعالیت های انتخاباتی کارمندان دولت در ساعت اداری، نصب هرگونه آثار تبلیغاتی داوطلبان بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان ها، مدارس و مؤسسات آموزشی را ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.