سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تجلیل وزیر نیرو از مدیرعامل توزیع برق مازندران

وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از قاسم شهابی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد همزمان با آیین خدمت‌رسانی آب و برق به روستاهای کشور که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد از مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اهدای لوح تقدیر شد.

حمید چیت چیان وزیر نیرو در این لوح با بیان اینکه توسعه روستاها مرهون تلاش ارزشمند مدیران و کارکنانی است که باتدبیر و امید و روحیه جهادی در این عرصه نقش‌آفرینی می‌کنند گفت: اینک که با برق‌رسانی، روستاهای بالای ۱۰ خانوار و آب‌رسانی به پنج زار و ۲۰۰ روستا با جمعیت چهار میلیون نفر در دولت یازدهم گامی بلند درراه توسعه روستاهای کشور برداشته‌شده است، از تلاش‌های مجدانه جنابعالی و همکارانتان در راستای تحقق اهداف صنعت برق و برق‌رسانی روستایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در دولت یازدهم ۲۳ روستای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند و تعداد روستاهای برق‌دار حوزه توزیع برق مازندران به دو هزار و ۶۹ روستا رسیده است.

وی افزود: از سال ۹۲ تاکنون بیش از پنج درصد از تلفات شبکه‌های توزیع برق مازندران کاهش پیداکرده که گامی مؤثر در راستای برنامه‌های وزارت نیرو در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.