سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

نامزدهای انتخابات شورای اسلامی استان سمنان آموزش می بینند

مدیر جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی ویژه داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستاهای سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح از هفته آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن رهایی در دیدار صبح چهارشنبه خود با رئیس شوراهای اسلامی استان سمنان، در دفتر خود، ضمن بیان اینکه آموزش نخستین نیاز برای ورود به مقطعی جدید از مدیریت است، ابراز داشت: ارائه خدمات تخصصی آموزشی در حوزه‌های مختلف، از جمله فعالیت های جهاددانشگاهی است که با هدف ارتقاء سطح دانش فراگیران در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شورای عالی استان‌ها و جهاددانشگاهی کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوطلبان و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، جهاددانشگاهی استان نیز نسبت به برگزاری این دوره های آموزشی با همکاری شوراهای اسلامی سمنان اقدام می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در همین راستا بسته آموزشی شامل شش دوره مختلف با عناوین، آشنایی با ساختار شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها، مدیریت رقابت‌های انتخاباتی، قوانین و مقررات، مدیریت محلی، توسعه پایدار شهری و روستایی و اخلاق انتخاباتی توسط جهاددانشگاهی تدوین شده است.

رهایی تصریح کرد: این دوره آموزشی در سه مرحله برای داوطلبان شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، مرحله اول ویژه تمامی داوطلبانی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌ و مرحله دوم و سوم ویژه منتخبین مردم هستند که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی آورده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.