سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش‌وپرورش استان بوشهر:

در استان بوشهر 1300 معلم مورد نیاز است

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از کمبود 1300 معلم و 200 نیروی خدماتی خبر داد و گفت: در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی با بیان اینکه در استان بوشهر 1300 معلم و 200 نیروی خدماتی مورد نیاز است که در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند، اظهار داشت: در سال جاری افزایش حقوق فوق العاده نداشته‌ایم اما مثل کارکنان دولت 10 درصد افزایش اعمال می‌شود و هر گونه خبری که در این شرایط رسانه‌ای شود دروغ است.
 
وی ضمن اشاره به اینکه در شهرستان دشتی به جهت تلاش‌های متعددی که در بخش‌های آموزشی و پرورشی صورت گرفته شاهد موفقیت‌های ارزشمندی بودیم که با هم‌دلی و هم‌راهی همه‌کسانی که مسؤولیت دارند و تلاش می‌کنند به دست آمده است، اضافه کرد: به جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان در کنکور سراسری با همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طرح نخبه‌پروری در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان دشتی اجرا شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان بوشهر یادآور شد: نگاه ما به این برنامه یک برنامه بلندمدت است که قطعاً با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت روزبه‌روز شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن خواهیم بود.

وی افزود: اهمیت کار در مجموعه تعلیم و تربیت و آن نقشی که در سند بنیادین به‌عنوان نقش معلم و مربی به‌عنوان راهبر تربیتی تعریف‌شده برای ما مهم است و به دنبال این هستیم که بتوانیم فرزندانی را تحویل جامعه اسلامی که هرکدام بتوانند در مسؤولیت‌هایی که می‌پذیرند انسان‌های مؤثر،کارا، اثرگذار و موفقی باشند.

فتحی در خصوص کمبود نیروهای خدماتی در سطح آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر 980 نیروی خدماتی، آشپز و راننده در این بخش‌ها مشغول به خدمت هستند و حدود 200 نیروی خدماتی کمبود داریم که تاکنون مجوز جذب و به‌کارگیری آنها نتوانسته‌ایم به دست بیاوریم.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.