سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد؛

خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در جاده های ارتباطی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طرح راهداری زمستانه با 30 اکیپ عملیاتی از عوامل به همراه تجهیزات و ماشین آلات بصورت شبانه روزی در جاده های ارتباطی استان آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامنورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: پیش آمادگی زمستانی سرمایه ای ارزشمند و زیر بنایی است که در صورت رخداد حوادث و سوانح ناشی از شرایط آب و هوایی، در این فصل باید به بهترین نحو ممکن توان خدمات رسانی و حل و فصل مشکلات وجود داشته باشد.

وی با اشاره به وجود 18 باب ساختمان راهداری و راهدارخانه ثابت و230 نفر پرسنل راهداری در استان ایلام، اضهار کرد: حوزه راهداری دارای 227 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین است که برای طرح زمستانی سال جاری در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به بارندگی های اخیر در مناطق مختلف استان افزود: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل ها، بستر رودخانه ها و شانه سازی محل هایی که تخریب شده بود برای فصل سرما انجام شده است.

دلخواه ادامه داد: تجهیز راهدارخانه ها و کمبود انبارهای شن و نمک نیز با خرید یک هزار و 700 تن نمک و دپو نزدیک به چهار هزار تن ماسه در راهدارخانه ها انجام شده است.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از بسته شدن راه های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری ها و بخشداری های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهاد ها به منظور پاکسازی و برف روبی استفاده می شود.

انتهای پیام/ د

حضور اکیپ زمستانه در محورهای ارتباطی

 
برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.