سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

شبکه بومی پیام‌رسان سروش جایگزین شبکه‌های خارجی

شبکه بومی پیام رسان سروش جایگزین شبکه‌های اجتماعی خارجی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با جمعی از مسئولان استان گفت: شبکه اجتماعی پیام رسان سروش با قابلیت‌های انتقال صدا، پیام و تصویر، از این پس می‌تواند جایگزین شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام شود.

وی افزود: این شبکه با طراحی پیچیده در سازمان صدا و سیما تولید شده است و با ضریب امنیتی بالا از انتقال اطلاعات به خارج از مرز‌ها جلوگیری می‌کند.

عظیمی اظهار داشت: با راه اندازی شبکه پیام رسان سروش، مسئولان و مردم می‌توانند با اطمینان از این بستر بومی استفاده کنند.

وی همچنین از راه اندازی اپلیکیشن جدید «جهان بین همراه» در استان خبر داد و گفت: در این نرم‌افزار، آخرین اخبار و اطلاعات با منابع معتبر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

عظیمی اضافه کرد: نخستین رادیوی دیداری و نخستین تلویزیون اینترنتی منحصر به صدا و سیمای استان هم در این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با قدردانی از عملکرد صدا و سیمای استان و بویژه اقدامات ارزنده این مرکز در حوزه فضای مجازی گفت: ظرفیت‌های طراحی شده در صدا و سیما، تبادل اطلاعات راحت و مطمئن را ممکن می‌کند.

قاسم سلیمانی به پخش مناظره کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی هم اشاره کرد و افزود: عملکرد صدا و سیما در پخش بی طرفانه مناظره‌ها و تبلیغات نامزد‌ها قابل تقدیر است.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.