سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

راه اندازی 20 مرکز خرید کلزا در مازندران

در سال زراعی جاری ۲۰ مرکز عملیات خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: بر اساس دستورالعمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۲۷ هزار و ۸۳۰۰ ریال تعیین‌شده است.

وی به میزان خرید تضمینی کلزا در سال جاری اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود بیش از ۲۰ هزار تن دانه روغنی کلزا در استان خریداری شود و کلزا کاران برای تحویل دانه روغنی کلزا باید معرفی‌نامه کشاورزی داشته باشند.

جعفری ضمن توصیه به کشاورزان در خصوص عدم تعجیل در برداشت دانه روغنی کلزا گفت: درصورتی ‌که کلزای برداشت ‌شده دارای رطوبت بالای ۲۰ درصد باشد ابتدا باید از طریق هوادهی، یا با استفاده از خشک‌کن واحدهای شالی‌کوبی نسبت به کاهش رطوبت آن اقدام و سپس به مراکز خرید مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ به تاریخ زمان خرید تضمینی اشاره کرد و افزود: بلافاصله با برداشت اولین محصول و با اعلام سازمان جهاد کشاورزی مراکز خرید، با آمادگی کامل عملیات خرید تضمینی را آغاز خواهند کرد.

وی به همراه داشتن کارت ملی و شماره‌حساب نزدیک بانک کشاورزی را به هنگام مراجعه به مراکز خرید ضروری دانست و افزود: در سال جاری عملیات خرید تضمینی کلزا به‌طور مستقیم توسط شرکت غله صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.