سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نظارت 274 بازرس و 18 سربازرس بر فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان کاشان

274 بازرس و 18 سربازرس فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان کاشان را در کلیه شعب اخذ رأی نظارت نموده که از این تعداد 55 بازرس خانم و 224 بازرس آقا می باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا چله دوان افزود: هیأت بازرسی شهرستان کاشان به محض تشکیل و ابلاغ احکام با حساسیت و دقت لازم شروع به فعالیت نمود و فرآیند انتخاب بازرسان و سربازرسان را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان این که حوزه بازرسی با ملاحظات و حساسیت های ویژه ای مواجه است تأکید کرد: انتخاب بازرس و سربازرسان به گونه ای برنامه ریزی شد که از مجرب ترین و شایسته ترین افراد استفاده شود به نحوی که سطح تحصیلات بازرسان ؛ 31 درصد کارشاسی ارشد و دکترا، 50 درصد لیسانس، 19 درصد فوق دیپلم می باشد. البته تلاش شده است همه ی بازرسان و سربازرسان از تجارب کافی و سابقه ی حضور در دوره های مختلف انتخابات در ادوار گذشته برخوردار باشند.

چله دوان گفت: وظیفه هیأت بازرسی، بازرسان و سربازرسان به عنوان نماینده و بازرس وزارت کشور آن است که بر کلیه فرآیند اجرایی انتخابات نظارت نموده و از صحت ، دقت برگزاری و اخذ آرا و شمارش آراء انتخابات اطمینان حاصل نماید.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق حماسی دیگر در تحقق و تثبیت مردم سالاری دینی باشیم. 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.