سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آبان ماه سال گذشته حقوق معلمان حمایتی پرداخت نشده است

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش و وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا صباغیان بافقی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته حقوق معلمان حمایتی پرداخت نشده است اظهار داشت:به این معلمین ماهیانه ۴۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان حقوق پرداخت می شود که این میزان حقوق کفاف زندگی و مایحتاج آنان نمی شود.

وی بیان کرد: چرا کسی توجه ای به سرمایه گذاران بخش خصوصی نمی کند مافیای فولاد چه کسانی هستند؟

صباغیان با اشاره به اینکه اکثریت معلمان کشور مشغول به کار دوم هستند عنوان کرد: آیا با وجود شغل دوم فروشندگی و راننده آژانس بودن می توان رسالت خود را انجام داد؟

نماینده مردم بافق،بهاباد ،مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین کارهایی در شان نظام جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت نیست احساس می شود دستانی در کار است که باید دانش آموزان را به دست کسانی بسپاریم که درست تعلیم و تربیت نشوند.
 
صباغیان در تذکر دوم خود خطاب به وزیر  صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:آقای وزیر در یکی از شهرهای حوزه انتخابیه مهریز ۵ سالی است که بخش خصوصی فولادی را راه اندازی کرده و در حال حاضر  تعطیل است. 

وی ادامه داد: از یک سو اسناد بالا دستی قوانین و  مقررات می گوید به بخش خصوصی توجه شود بعد از حمل  ۵۰ سال سنگ معدن منطقه هیچ گونه کارخانه جوار معدنی احداث نشده است.

 نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با بیان اینکه چه دستی در کار است مافیای فولاد می خواهد چه کاری بکند تصریح کرد:  از یکطرف آقای وزیر دستور می دهد کار احداث فولاد انجام شود از طرفی دیگر زیر مجموعه اش این کار را انجام نمی دهند واقعا دستی در کار است؟!!! نمی دانم مافیای فولاد چه کسی است چه کسی تصمیم می گیرد؟ چه کار باید کرد؟

وی با اشاره به اینکه بیکاری در منطقه بیداد می کند خاطر نشان کرد : متاسفانه دستندرکاران هیچ اقدامی نمی کنند ۳۵ درصد کار انجام شده، مجوز صادر اما اجازه انجام کار داده نمی شود.

صباغیان بافقی در پایان گفت:از رییس جمهور و وزیر خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی و توجه کنند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.