سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برجام باید با اقتدار پیش برود

رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام رئیسی گفت:در قضیه برجام باید اقتدار خودمان را حفظ کنیم چون اقتدار کشور از همه مسائل مهم تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر عفت شریعتی در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری تسنیم گفت: شعار دولت حجت الاسلام رئیسی، دولت کار و کرامت است، از آغاز انقلاب اسلامی نیز امام راحل در تکریم زنان سنگ تمام گذاشتند و توجه به جامعه زنان، توجه به تمام ابعاد جامعه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی در سکان داری جامعه، جایگاه زنان را حائز اهمیت می داند و از برنامه های جدی ایشان است که مشکلات فرهنگی، اجتناعی، اقتصادی و قضایی بانوان نیازمند توجه است افزود: حجت الاسلام رئیسی پیشبرد اهداف فرهنگی کشور را بدون حضور زنان را ناممکن می داند، برنامه ایشان در حوزه زنان شاغل، خودسرپرست و غیره، در دولت این است که به کرامت خود برسند.
 
رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه رئیس جمهوری که انتخاب می شود ازتوانمندی های همه ی مردم استفاده کند گفت: آقای رئیسی نیز این رویه را پیگیری می کند.
 
وی درباره ی به کارگیری از جوانان گفت: در دولت وی با تکریم بازنشستگان و استفاده از مسائل فکری آن ها برای حضور جوانان در دولتش جایگاهی قائل است.
 
دکتر شریعتی گفت: برجام یکی از مسائلی است که باید وارد می شدیم ولی برای ادامه ی آن باید سیر تکاملی و نگاه همه جانبه نگر داشته باشیم و
 
وی با بیان اینکه کنسرت ها باید وجود داشته باشد اما آنچه که موجب خدشه دار کردن اخلاق ، معنویات و کرامت مرد وزن را خدشه دار می کند وهرزه گرایی باشد حمایت نمی کنیم و افزود: کنسرت ها و برنامه ها چارچوب و قوانینی دارد وآن حفظ کرامت و شأن مسلمانی است ودر این زمینه نواقص را ساماندهی می کند.
 
دکتر شریعتی خاطر نشان کرد: امروز ما 38 سال از انقلاب را سپری کرده ایم و 2 سال دیگر 40 ساله می شود 40 سالگی رمز تکامل است یعنی سن تکامل انقلاب اسلامی انقلاب به دست خود مردم صادرشد واین جایگاه عظمت آفرینی است و امروز دشمنان جهان اسلام را می شناسیم.
 
وی با اشاره به مناظرات انتخاباتی در آمریکا گفت: ما طرفداران کاندیداها باید کرامت انسانی را مراعات کنیم.
 
وی با بیان این موضوع که باید فردی انتخاب شود که به اصول ماندگار انقلاب پایبند باشد و کسی باشد که پشتیبان امام (ره) و به رهنمود های رهبری توجه کند و فردی که سکان دار امور و نیز دانشمند و خبره باشد.
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.