سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تاثیر خدمات کلینیکی صنعت به واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از تاثیر بسزای خدمات کلینیک صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در نشست با واحدهای مستقر شهرک فناوری گفت: نقش کلینیک صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ملموس بوده و باید واحدهای صنعتی و تولیدی از مشاوره‌های این کلینیک استفاده نمایند تا کمکی در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر آن‌ها صورت پذیرد.

وی افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی و رشد، توسعه و تقویت کیفیت تولیدات صنعتگران، خدمات کلینیکی به صاحبان صنایع استان ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به دغدغه صاحبان صنعت در جهت افزایش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان با بهره گیری از مشاورین خبره صنعتی در جهت نیل به این اهداف تلاش می‌کند.

مسعود مهدی زاده مقدم خاطر نشان کرد: در راستای برنامه‌های مختلف خدمات کلینیکی به صنایع در کلیه زمینه‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی از قبیل: مشاوره در دانش فنی و فرمولاسیون، بازاریابی و مدیریت فروش و صادرات، مالی و حقوقی و سرمایه گذاری، استقرار سیستم‌ها و استاندارد‌ها و خدمات گوناگون دیگر با استفاده از مشاورین خبره و متخصص انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.