سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کارگاه صدور دفترچه های درمانی

کارگاه صدور دفترچه های درمانی برای مددجویان شهری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه درمحل اداره کل کمیته امداد استان افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مقرر شده در این کارگاه بیش از ۶۰ هزار دفترچه درمانی برای مددجویان تحت حمایت در استان صادر شود، گفت: مددجویان ساکن در شهرهای با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت از دفترچه های درمانی بهره مند می شوند.

خدرویسی با یادآوری اینکه مددجویان شهری تحت حمایت در استان کرمانشاه پیش از این از کارت های درمانی این نهاد بهره مند می شدند، تصریح کرد: سهولت دسترسی به مراکز درمانی به ویژه بیمارستان ها، حفظ ارزش و جایگاه اجتماعی مددجویان و خدمت رسانی سریعتر به آنان از مزایای جایگزینی دفترچه های درمانی به جای کارت های درمان مددجویی است.

وی اظهار امیدواری کرد: کار صدور ۶۰ هزار دفترچه درمانی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه تا دو ماه آینده به اتمام رسد و پس از آن کارتوزیع این دفترچه ها در میان مددجویان تحت حمایت آغاز شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه برنامه بیمه درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بر اساس طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع نهادینه شده است، تصریح کرد: صدور دفترچه های درمانی برای مددجویان تحت حمایت هیچ خللی به طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع وارد نمی کند و بیمه درمانی کمیته امداد پس از صدور دفترچه ها نیز همچنان بر پایه طرح پزشک خانواده مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.